Projektmenedzser CRM

Projektmenedzser CRM

Korlátlan felhasználóval

29 900 Ft/hó

12 hónap vásárlása esetén az ár csak 299 000 Ft

A minden egyben CRM a marketingre, értékesítésre és a kiváló ügyféltámogatásra

Ha Ön egy kisebb személyes projekten dolgozik, vagy egy több csapatos projektet vezet az ügyfél számára, a SOMA projektmenedzsment eszközei segítenek Önnek  a hatékonyabb és gyorsabb munkavégzésben.

Integrálja és kezelje az ügyfélhez kapcsolódó projekteket

Működjön együtt az ügyfeleivel, küldjön üzenetet és osszon meg fájlokat az ügyfélportálon keresztül

Egy ügyféllel kapcsolatos projekten dolgozik? Adjon nekik hozzáférést a SOMA ügyfélportáljához, majd ossza meg a projekt állapotát és tegye lehetővé számukra, hogy dokumentumokat töltsenek fel az ügyfélportálon keresztül.

Kezelje a készleteket és az árakat, hozzon létre ajánlatokat, küldjön számlákat és mérje a kifizetéseket

Kezelje a beszállítást és a készleteit, készítsen árlistát, hozzon létre ajánlatokat,  kezelje a megrendeléseket és számlákat, amelyek automatikusan csökkentik a rendelkezésre álló készletet. Kérhet online fizetést az ügyfeleitől, amelyeket utána a számlák mentén követhet nyomon.

Kezelje a termékeket, szolgáltatásokat és a beszállítókat

A SOMA készletgazdálkodási rendszere rögzíti az összes információt a termékekről és szolgáltatásokról, beleértve a sorozatszámokat, képeket, leírásokat, árakat, készletszámokat és még sok minden mást. Kapcsolja össze ezeket a beszállítókkal és rendeljen gyorsabban további termékeket, ha a készlete fogyóban lenne.

Minden, amire szüksége lehet egy projekt menedzseléséhez elérhető egy helyen

Hozzon létre projektet bármennyi kirendelhető feladatnak és mérföldkőnek a határidőkkel együtt. Társítsa a projektet egy ügyfélhez, ügyhöz vagy más egységhez, így mindig könnyen megtalálható lesz. Csatoljon fájlokat, működjön együtt csapatával, ügyfeleivel, és mérje az előrehaladást a projekt műszerfaláról.

Folyamatok nyomon követése és Gantt diagramok

Kattintson bele a projekt részletes nézetébe, hogy megtekintse a projekt feladatok teljes összegzését és a Gantt diagramok által megjelenített projekt állapotot.

Az értesítések naprakészen tartják a projektben résztvevőket

A felhasználók automatikusan kapnak értesítést a képernyőn, e-mailben vagy a hozzájuk rendelt, hamarosan lejáró feladatok naptárbejegyzéseiben.

Hozzon létre egy árlistát minden árstratégiához

Ha a termékeit az ügyfélszegmens, régió vagy egyéb kritériumok alapján különböző módon szeretné árazni, akkor használja a SOMA árlistáit. Így meggyőződhet róla, hogy a csapatai következetesen a legmegfelelőbb árakat mutatják be az ügyfeleknek.

Hozzon létre gyorsan ajánlatokat, számlákat, vételi és eladási megbízásokat

A SOMA sablon építője lehetővé teszi, hogy létrehozzon olyan ajánlatokat, számlákat, vételi és eladási megbízásokat, amelyek tartalmazzák a cég logóját és címét. Küldje ki ezeket az ügyfeleinek e-mailben egy egyszerű kattintással, később  pedig megtalálhatja őket a kapcsolódó kontakt vagy lehetőség rekordokban.

Kérjen online fizetést, majd mérje azt!

Ez a legegyszerűbb módja, hogy a kifizetéseket felügyelje. Küldjön online fizetési kérelmet az ügyfeleinek, amelyek, miután teljesültek, a kimenő számlából átkerülnek a SOMA fizetési moduljába. Az ügyfelek, ha bejelentkeznek a SOMA privát ügyfélportáljába megtekinthetik az ajánlatokat és a számlákat is.

Automatizálja a munkafolyamatokat

Automatizálná az ismétlődő feladatokat?

Hozzon létre „ha – akkor” szabályokat, amelyek automatizálják az ismétlődő, de fontos feladatokat. Ezek a beállítások keresik a meghatározott eseményeket, például, ha egy lehetőség tétlen marad 48 órán keresztül, vagy ha egy számla létre lett hozva. Ha bármelyik megtörtént, a rendszer e-mailt küldhet róla, létre hozhat egy feladatot, frissíthet egy feljegyzést, vagy SMS üzenetet küldhet a megadott kritériumoknak megfelelően.

Vevőjelöltek és kapcsolatok automatikusan a weboldalba ágyazott űrlapból?

Kapcsolja össze a SOMA-t egy űrlappal a weboldalon, és hozzon létre vevőjelölteket vagy kapcsolatokat automatikusan. Minden információ, ami megtalálható az űrlap egyes mezőiben automatikusan átkerül a megfelelő mezőkbe a SOMA-ban.

Növelné az elköteleződést célzott címzett listával?

Függetlenül attól, hogy éppen textilgyártó tanácsadókat kíván elérni egy nagyobb területen, vagy marketing menedzsereket egy adott régióban, néhány kattintással beállíthatja a kampány célzott közönségét és bármelyik célcsoportnak személyre szabott üzenetet tud küldeni.

Javítaná a jövőbeli kampányokat email elemzésekkel?

Ha már a kampány egyszer kiküldésre került, nézze meg hogyan teljesített. Mennyire volt sikeres a cím? Hány ember nyitotta meg? Hányan kattintottak a linkekre? Ki válaszolt? Figyelje meg, hogy mely üzenetek kiknek relevánsak, milyen szinten köteleződnek el és hogyan mozdítja elő a további interakciókat.

Nyomonkövetné e-mailjeit automatikus válasz üzenetekkel?

Ha egy e-mailt ki lehet küldeni egy beállított esemény miatt, a SOMA automatizálni tudja azt. Ha a címzett egy linkre kattint egy e-mailben, amit korábban küldött neki, és a születésnapja éppen közeledik vagy a szolgáltatási szerződés hamarosan lejár, automatikus válaszokat alkalmazhat. Ez biztosítja azt, hogy soha ne szalassza el a fontos értesítések és levelek küldését, ezáltal kihasználva a kulcsfontosságú kapcsolatépítési lehetőséget.

Megfelelő kommunikáció a megfelelő helyen?

Minden kapcsolat rekordja tartalmazza azoknak a kampányoknak a listáját, amelyeket megkaptak és a reakcióikat is. Az értékesítő és ügyfélkezelő csapatok bizalommal használhatják ezt az információt ahhoz, hogy megtudják, mi érdekli a kapcsolatot, tehát relevánsabb kommunikációval tudják elérni.

Ismerje jobban a kapcsolatait

Gyorsítson fel másodpercek alatt!

A SOMA megmutatja a vevőjelöltekkel és ügyfelekkel való kapcsolatának minden előzményét. Az egyes kapcsolatok aloldalain megtalálhatja a személyes információikat, a megírt jegyzeteket, e-maileket és a hívásokat, amelyeket lebonyolított velük. Továbbá, ha csatolt egy fájlt, küldött nekik egy kérést vagy bármely más módon kapcsolatba lépett velük, az megtalálható lesz ott, tehát gyorsan mindent megtudhat róluk és hamarabb cselekedhet.

Tudja meg mikor lépjen kapcsolatba, mikor cselekedjen a beállítható értesítések segítségével

A SOMA biztosítja, hogy mindig mindenről tudjon a képernyőn, SMS-ben vagy e-mailben megjelenő értesítésekkel, amelyek figyelmeztetik, ha egy kapcsolat aktív lesz, tétlen vagy bármely egyéb változás végbemegy. Állítson be értesítéseket az Önhöz vagy a csapatához rendelt kapcsolatokhoz, vagy válasszon ki azon egyéni kapcsolatokat, amelyekről értesítéseket szeretne kapni.

Szem előtt tartaná kötelezettségeit részletes feladatokkal és naptári eseményekkel?

Még nem áll készen, hogy kapcsolatba lépjen egy kontakttal? Hozzon létre egy emlékeztetőt, hogy később felvegye a kapcsolatot velük. Ha már beidőzített egy találkozót, hozzon létre hozzá eseményt a naptárban. A feladatok és események hozzá vannak rendelve a kapcsolatokhoz, tehát az információik egy kattintással elérhetőek. A naptár események összeszinkronizálhatók a Google, Outlook és egyéb naptárakkal.

Kapcsolatokat importálna automatikusan?

Töltsön több időt a kapcsolataival, és foglalkozzon kevesebbet az adminisztrációval. Nem számít, hogy CSV fájlból, e-mailből szerez meg egy kontaktot, egy weboldalba ágyazott form beküldéséből, akár egy harmadik fél által nyújtott alkalmazással, mint a Google Kapcsolatok, a SOMA automatikusan importálja őket.

Szívesen rátalálna kapcsolatokra a SOMA intelligens kereső eszközében?

SOMA segít Önnek megtalálni a megfelelő kapcsolatokat. Keressen név alapján, de ha nem emlékszik rá, akkor használjon részleges információkat a profiljukból.

Nyerjen üzleteket gyorsabban

A lehetőségek adatai most még átláthatóbbak

Mindig tudni fogja, mire fókuszáljon, hogy több üzletet üssön nyélbe. Kattintson bármelyik lehetőségre a fontos információk megtekintéséhez, mint például a kapcsolódó kontaktok és szervezetek, előrejelzés összege és a várható lezárási dátum. Ezenfelül hozzáadhat jegyzeteket, csatolhat dokumentumokat és beszélgetéseket folytathat az üzlet sikeres lezárásáról. Ahogy a folyamat előrehalad csatolhat kéréseket és számlákat. Amikor megnyerte az üzleti lehetőséget, hozzon létre projekteket egy kattintással az értékesítési csapatnak, hogy minél gyorsabban menedzseljék a munkát.

Szeretné, ha az üzleti lehetőségek gyorsabban haladnának egy értékesítési cikluson keresztül?

Ne hagyjon ki egy lehetőséget sem: állítson be figyelmeztetést, ha egy lehetőség túl sokáig marad egy adott fázisban. Gyorsítsa fel a lehetőség fázisait a megállapodások, szerződések és egyéb dokumentumok digitális aláírásával.

Szeretné látni, mi az ami fontos?

Használja a lehetőségek szűrt listáját. Bármilyen adatot használhat arra, hogy leszűrje a lehetőségeket és egy listát hozzon létre, például azokét, amelyek Önhöz vannak rendelve, vagy azokét, amelyek lezáródnak ezen a héten.

Szem előtt tartaná kötelezettségeit részletes feladatokkal és naptári eseményekkel?

Még nem áll készen, hogy kapcsolatba lépjen egy kontakttal? Hozzon létre egy emlékeztetőt, hogy később felvegye a kapcsolatot velük. Ha már beidőzített egy találkozót, hozzon létre hozzá eseményt a naptárban. A feladatok és események hozzá vannak rendelve a kapcsolatokhoz, tehát az információik egy kattintással elérhetőek. A naptár események összeszinkronizálhatók a Google, Outlook és egyéb naptárakkal.

Jelenítse meg a lehetőségi tervezetét a műszerfalon valós időben

A műszerfalon tekintse meg a lehetőség tervek valós idejű nézetét kattintható fokozatokkal, amelyek megjelenítik az adott fokozat lehetőségeit valós időben.

Hozzáadna részleteket csatolt dokumentumokkal vagy kommentekkel?

Fontos információt kapott egy lehetőséghez egy külső fáljban? Csatolja hozzá a lehetőséghez egy kattintással. A lehetőség előre haladásával, ha szakértői segítségre van szüksége @jelöljön meg bárkit egy jegyzetben, hogy felhívja a figyelmét a lehetőségre.

Tervezzen hatékonyan az előre elkészített előrejelzésekkel

Tekintse meg a legjobb, legrosszabb és legvalószínűbben bekövetkezhető eredményeket, hogy ezzel is csökkenthesse a kockázatot a készletek beszerzésében, új termék fejlesztésben, kampányokban és a toborzásban.

Előrejelzett bevétel, időszakok, hónapok és évek?

A SOMA előrejelző eszköze összefogja az értékesítési csapat minden lehetőségét, ezután automatikusan beállításokat végez az értékesítési fázis és a lezárás valószínűsége alapján, végül megjeleníti egy táblázatban, ami megmutatja, hogy mekkora bevételre számíthat a jövőben időszakokra bontva.

Előrejelzett bevétel különböző forgatókönyvek alapján?

Nehéz tervezni előre, ha az előrejelzések nagyon eltérnek egymástól. Tervezzen hatékonyabban olyan előrejelzésekkel, amelyek figyelembe veszik a különböző forgatókönyveket.

Beállítana privát előrejelzett összegeket a lehetőségeknél?

Állítsa be a privát előrejelzett összeget felfelé vagy lefelé, anélkül, hogy azokat az értékesítőinek megmutatná.

Exportálná az előrejelzéseket CSV fájlba?

Tegye az előrejelzéseket elérhetővé más tagok számára is úgy, hogy egyszerűen kiexportálja CSV fájlba, így meg tudja osztani vagy tovább tudja elemezni.

Értékesítési elemzések és betekintések

Tartsa az ujját az értékesítési csapat pulzusán a SOMA értékesítési elemzésekkel. Az elemzések műszerfal kiemel kulcs statisztikákat a csapatról, tervekről, szervezetről, például a legjobban teljesítő csapat tagot és a nyitott lehetőségek jelenlegi értékét.

Elmélyedne az elemzésekben, analitikában?

Szeretne látni egy érdekes statisztikát vagy trendet egy elemzésben? A menü segítségével hét kapcsolódó elemzést érhet el, amelyek feltárják, hogy a csapat tevékenységek, terv struktúrák és üzletfolyamatok hogyan járulnak ehhez hozzá.

Megjelenítené az értékesítési terv állapotát?

A szervezet állapotának legmagasabb szintű mérése az értékesítési tervek és megnyert üzletek eredménye. A terve értékek táblázata az értékek növekedését és összehúzódását mutatja az idő múlásával. Észrevett egy érdekes trendet? Használja az egyes ábrák alatti táblázatos adatokat, hogy nyomon kövesse a forrását egy értékesítőig, értékesítési fázisig vagy egyéb forrásig.

Szeretné elemezni a diagramokat a kapcsolódó táblázatokkal?

Az egyes diagramok alatt táblázatos adatok találhatóak, amelyek a táblázatokban szereplő információkat különböző módokon részletezik, ezzel egy tiszta képet festve arról, hogy a csapata, tervei és üzletei hogyan járulnak hozzá ahhoz, amit lát. Több előre elkészített diagram és táblázat jeleníti meg az értékesítési csapat állapotát. Az értékesítési csapat szempontjainak, tevékenységeinek és az értékesítési folyamatnak a megismerésével minden tevékenységben és folyamatban megtalálhatja a fejlesztés lehetőségeit.

Építsen riportot bármilyen CRM adatból

A SOMA bármilyen adatból képes riportot készíteni, pivot táblázatot és diagramot létrehozni. Használjon bármilyen csapat, terv, termék vagy egyéb teljesítményvezérlő adatot, aztán élvezze a diagramokat a műszerfalon, ahol gyorsan elérheti őket, vagy exportálja CSV fájlba, hogy szétossza a csapatban, vagy tovább elemezhesse.

Riport építése bármilyen adatból a SOMA-ban?

Szeretne látni egy érdekes statisztikát vagy trendet egy elemzésben? A menü segítségével hét kapcsolódó elemzést érhet el, amelyek feltárják, hogy a csapat tevékenységek, terv struktúrák és üzletfolyamatok hogyan járulnak ehhez hozzá.

Valós idejű diagramok létrehozása az irányítópulton?

Hozzon létre kör, vonal vagy oszlop diagramokat, amelyek megjelenítik a SOMA-ban lévő bármely adatot. Építhet oszlopdiagramot az egyes értékesítők alatt lévő nyitott lehetőségek értékeiről, vagy vonaldiagramot, amely megmutatja az új bevételeket minden hónapra. Tervei szerint gyakran látogatná az ábrákat? Könnyedén rögzítheti a főoldalon, hogy mindig a valós idejű adatokat lássa.

Riportok és diagramok exportálása csv fájlba?

Exportálja bármely riportot vagy diagramot, amit épített, hogy megoszthassa a kollégáival, vagy további elemzéseket hajtson végre.

Időszakos riportok időzítése e-mailben?

Ha Ön vagy a csapata időszakosan néz riportokat, vegye ki a riport szekciót és helyette időzítsen riportokat vagy diagramokat e-mailben, amit egy CSV fájlban kapnak meg a címzettek.

Mélyen integrált naptári események

Tekintse meg a meglévő naptári eseményeket és feladatokat, amelyek szinkronizálva lettek a többi rendszerrel amit használ, pl: Google Naptár. Automatizálja az új feladatok létrehozását, mint például az emlékeztetőket egy hívás utókövetésére miután az megtörtént és néhány kattintással jusson el a kapcsolódó CRM felületre.

Feladatokat vagy események létrehozása, amelyek rekordokat tartalmaznak?

Ha vevőjelöltekkel, kapcsolatokkal vagy lehetőségekkel dolgozik, hozzon létre feladatokat és naptári eseményeket, amelyek automatikusan a kapcsolódó rekordhoz vezetnek. Így az információ azonnal elérhető, amikor újra dolgozni szeretne rajta.

Felugró értesítések a képernyőn és mobilon?

Amikor itt az idő a cselekvésre, kapjon a böngészőben vagy a mobilon értesítést, illetve egy emlékeztetőt a SOMA tevékenység központjában. Ha az értesítés pillanatában nem alkalmas Önnek ezzel foglalkozni, állítsa szundira vagy időzítse újra az eseményt.

Utánkövető feladatok létrehozása automatikusan?

Használjon munkafolyamatokat a feladatok és események automatikus létrehozásához, mint például egy emlékeztető beállításához, ami értesít, ha egy lehetőség 3 napnál régibbé válik és ideje utánkövetni, vagy egy hívás beállításához, ha egy lehetőség elér egy bizonyos fázist.

Google, Outlook integrálása egyéb naptárakkal?

Szinkronizálja az eseményeket a Google Naptárral, Outlook 365-tel és egyéb naptár applikációkkal.

Leheljen új életet az értékesítési és marketing dokumentumokba

Központosítson, osszon meg, müködjön együtt, mérjen és optimalizáljon minden marketing és értékesítési dokumentumot. Továbbá, integráljon a Box, Dropbox és Google Drive rendszerekkel a több ingyen tárhelyért.

Készletezzen, keressen és osszon meg értékesítési és marketing dokumentumokat a SOMA-ban.

Segítsen az értékesítésnek és a marketingnek, hogy a vevőjelöltekhez és ügyfelekhez tartozó fontos információkat gyorsabban érjék el azáltal, hogy feltölti a gyakran használt prezentációkat és anyagokat a SOMA-ba. Az értékesítők könnyedén megtalálhatnak bármilyen dokumentumot, vagy megoszthatják azt az ügyfelekkel egy kattintással.

Integrálás a Dropbox-szal és Google Drive-val?

Szerezzen korlátlan tárhelyet és osszon meg fájlokat könnyedén cégen kívül is a leggyakoribb külső fájl megosztó szolgáltatások integrálásával.

Dokumentumok megosztása egy kattintással az e-mail rendszerből?

Egy kattintással feltölthet egy dokumentumot, vagy megoszthat egy dokumentumhoz vezető linket a SOMA dokumentum könyvtárában. A dokumentum linkek használatával a címzettek meg tudják nézni a dokumentumot a SOMA nyomon követett dokumentum nézegetőjében.

Együttműködés privát módban a kapcsolatokkal bizalmas dokumentumokon a dokumentum nézegetőn keresztül?

Váltson üzeneteket a dokumentum nézegetőben. Szükséges még valakit bevonnia? Hívja meg a megosztás gomb használatával. A CRM felhasználók értesítést kapnak a rendszerben az új kommentekről, míg a külső kapcsolatok e-mailben értesülnek róla. Ez mindenkit arra ösztönöz, hogy folyamatosan és aktív lehessen az üzletmenet. Láthatja a valós-idejű, oldal szintű és másodpercnyi pontosságú dokumentumhozzáférési mutatókat. Figyelje meg, hogy az egyes kapcsolatok hogyan köteleződnek el – valós időben, oldal szinten, és másodpercnyi pontossággal, minden dokumentumnál, amelyet megoszt a többiekkel. Ez segít megtervezni a következő értékesítési fázist vagy meetinget.

A kapcsolatai dokumentumainak megtekintése CRM rekordokban?

A SOMA automatikusan feltüntet minden dokumentumot az adott modulban, amely megosztásra került Ön és a vevőjelöltek vagy a kapcsolatok között. Ezenkívül megnézheti a legfontosabb statisztikákat is, hogy milyen mértékben köteleződött el a kapcsolata a dokumentummal.

Hatékony ügykezelés

Felügyelje az ügyletek minden fázisát a létrehozástól és feladat kijelöléstől a megoldásig és a lezárásig.

14

AUTOMATIKUS ÜGYKIOSZTÁS

Válaszoljon meg minden hívást azonnal és nyújtson segítséget hatékonyan. A SOMA automatikusan kiosztja az ügyet egy ügynöknek vagy csapatnak. Alternatív megoldásként az ügyeket manuálisan is kioszthatja olyan mutatók használatával, mint az ügynök terhelése és elérhetősége.

11

ÁLLÍTSA FONTOSSÁGI SORRENDBE AZ ÜGYEKET

Szabja testre az ügyek listáját bármilyen adat használatával. Ez lehet akár SLA, kategória, ügyfél kód vagy bármely más kritérium. Állítsa be a kívánt adatot és tekintse meg a listát, majd priorizálja az ügyeket az üzlete szempontjából legfontosabb faktorok szerint.

30

SOHA NE HAGYJA KI EGY ÜGY MEGOLDÁSÁNAK HATÁRIDEJÉT

A képernyőn megjelenő és e-mailes figyelmeztetések biztosítják, hogy a legfontosabb ügyek priorizálva legyenek. Ezenkívül biztosítja azt, hogy Ön és más érintettek tudják, mikor kell figyelmet fordítani egy ügyre vagy ahhoz kapcsolódó feladatra.

14

TELJES ESETTÖRTÉNETEK ÁTTEKINTÉSE VILLÁM GYORSAN

Jusson hozzá minden szükséges információhoz azonnal az időrendi sorrendben megtekinthető ügy történetekkel, amelyek minden interakciót tartalmaznak.

10

TÖBBCSATORNÁS TÁMOGATÁS

Az ügyfelei bármikor bármely csatornán elérhetik Önt. A SOMA felkészíti arra, hogy segíteni tudjon nekik, ezáltal automatikusan létrehozza és kiosztja az ügyeket, amikor az megfelelő, érkezzen az e-mailen, web-formokon vagy ügyfél portálokon, Twitteren, hívásokon vagy chaten keresztül.

Létesítsen kapcsolatot professzionálisan a Privát Ügyfél Portálon keresztül

Egy hely az ügyfeleinek, ahol megtekinthetik és frissíthetik a jelenlegi és múltbéli kérelmeket, számlákat, fájlokat oszthatnak meg és hozzáférhetnek a tudásbázishoz, ha egy választ keresnek a kérdésükre.

Érje el kapcsolatai teljes történetét egy pillanat alatt

Az ügyfélportál a bejelentkezett ügyfelek számára bemutatja az Önnel lévő kapcsolattörténetük elemeit. Választhat, hogy megengedi-e számukra, hogy megtekintsék például a jelenlegi kérelmek állapotát: kérések, számlák és egyéb olyan rekordok, amelyeket Ön hozzájuk kapcsolt a SOMA-ban.

Cseréljen dokumentumokat és fájlokat

Az ügyfelek közvetlenül megoszthatnak dokumentumokat és fájlokat az ügyfélportálon keresztül, kiküszöbölve ezzel az e-mailek és manuális mellékletek létrehozásának szükségességét.

Tudásbázis: gyors hozzáférés a gyakori kérdésekhez

Az ügyfélportál közvetlen hozzáféréssel rendelkezik az Ön cégének tudásbázisához, biztosítva ezzel azt, hogy az egyszerű kérdések miatt ne érkezzenek be hívások a támogatói csapathoz.

Kérések létrehozása, benyújtása és frissítése

Ha a tudásbázis nem elég, hogy megoldást nyújtson az ügyfél problémájára, az ügyfelek benyújthatnak ügyeket és fájlokat csatolhatnak közvetlenül az ügyfélportálon keresztül. Ezután bármikor visszatérhet, hogy megtekintse az állapotát és frissítse az információkat, ha szükséges.

Garantálja az Ügyfélszolgálat megbízhatóságát SLA-kkal

Biztosítsa ügyfeleit az ügyek SLA időn belüli megoldásáról. Alap SLA megoldási idők és kiterjesztések az ügy típusa, ügyfél prioritása és egyéb kritériumok alapján. Ezeket minden ügynél mérheti.

Határozzon meg SLA irányelveket ügyfél, régió vagy funkcionalitás alapján

Hozzon létre bármennyi SLA irányelvet, amely meghatározza hogyan reagál a különböző sürgősségi esetekre – adja hozzá ezeket az irányelveket az ügyekhez manuálisan vagy automatikusan a munkafolyamatok használatával.

Elsőbbséget élvező célok és ügyek a mielőbbi válaszadásért és megoldásért

Határozzon meg elfogadható válaszadási és megoldási időt az egyes SLA-khoz, aszerint, hogy az ügyet alacsony, közepes, magas vagy sürgős prioritásúnak tekintik.

Állapítson meg fogadó órákat, hogy a különböző időzónákban is támogatni tudja ügyfeleit

Állapítson meg fogadó órákat, amikor az ügyfélszolgálat elérhető, hogy más időzónákban lévő ügyfeleket is támogasson. Továbbá állítson be munkaszüneti napokat és egyéb távolléti periódusokat. SLA-k ezután csak arra az időre lesznek konfigurálva, amikor az iroda dolgozik.

Az előrejelzési figyelmeztetések felhívják az ügynök figyelmét az SLA lejáratára

Állítson be automatizált értesítéseket, hogy tudja, amikor egy SLA cél közeledik, például 30 perccel mielőtt egy sürgős esetet rendezni kell.

Automatikus eszkaláció biztosítja, hogy a prioritást jelentő ügyek és ügyfelek esetében

A részletesen testre szabható eszkalációs szabályok és figyelmeztetések biztosítják, hogy a megsértett SLA-k az ügyfélszolgálati csapat prioritásai maradjanak, ezzel biztosítva az ügyfelek bizalmát a cége iránt.

Használja az SLA állapotát az SLA alapú automatizált munkafolyamatokban

Használjon munkafolyamatokat az SLA kiosztásához vagy változtatásához a szabályok alapján, vagy a kiosztott SLA alapú tevékenységek végrehajtásához. Ha például egy korábban lezárt ügy újra nyílik, a SOMA meg tudja változtatni az ügy állapotát sürgősre és létrehoz egy feladatot a kijelölt ügynöknek, hogy lépjen kapcsolatba az ügyféllel a következő 30 percben.

Ügyfélszolgálati elemzések & betekintések

A valós idejű modulok részletes betekintést adnak a támogatói csapat állapotáról. Tekintse meg a teljesítmény trendeket és eltéréseket gyönyörű ábrákon, majd szűrje le azokat az ügyeket, amelyek érintettek ezeknél.

Értesüljön időnként, valós időben az ügyei teljesítményeiről

Tekintse meg a hátralévő teendőit az ügy állapota, kora, kijelölt ügynök, stb szerint. Kattintson a diagramok felirataira és szűrjön arra, hogy mely ügynökei a leginkább túlterheltek és melyik típusú kérelmek járulnak hozzá a hátralévő munkához.

Határozza meg mi az, ami akadályozza, vagy előrelendíti a támogatói folyamatait

Számos akadály lassíthatja a folyamatokat. Lehet, hogy túl hosszú az ügy hozzárendelés, az ügynökök későn fogadják el az ügyeket, és a várakozási állapotok is meghosszabbodhatnak. Vizsgálja meg az adatokat, hogy megtalálja és megoldja ezeket a problémákat.

Építsen, időzítsen és exportáljon testreszabott riportokat és diagramokat

Nyerje ki az adatokat az ügyekből, ügyfelektől és egyéb területekről, majd foglalja össze őket testre szabott táblázatokban, riportokban és diagramokban. Rögzítse őket a kezdőlapon, időzítse időszakos kiküldésre e-mailben a teljes cég számára, vagy töltse le őket külső adatelemző eszközökbe a további elemzésekhez.

Gyors válaszok a korábban megoldott problémákra

Szolgáljon ügyfelei és dolgozói számára gyors válaszokkal a gyakran felmerülő kérdésekre, a már megoldott ügyek privát vagy publikus tudásbázisának építésével.

ALAKÍTSA A GYAKORI ESETEKET GYIK-RE

Válaszoljon meg minden hívást azonnal és nyújtson segítséget hatékonyan. A SOMA automatikusan kiosztja az ügyet egy ügynöknek vagy csapatnak. Alternatív megoldásként az ügyeket manuálisan is kioszthatja olyan mutatók használatával, mint az ügynök terhelése és elérhetősége.

ADJON ÜGYFELEINEK GYIK HOZZÁFÉRÉST 

Hozzon létre egy tárházat a gyakran ismételt kérdéseknek és válaszoknak, ami elérhető a belső csapatoknak, amikor ügyfél ügyeket oldanak meg, vagy az ügyfeleknek az ügyfélportálon keresztül, megelőzve ezzel a támogatói csapat felkeresését ilyen kérdések esetén.

SOMAMobil applikációk

Tekintse meg az adott nap eseményeinek és feladatainak összefoglalóját. Tekintse meg a legutóbbi hozzászólásokat, értesítéseket és emlékeztetőket. Nézze meg, szerkesszen vagy hozzon létre CRM rekordot. Automatikusan naplózzon mobil hívásokat a kapcsolat rekordokban (Android). Állítson be mobil értesítéseket és feladatokat. Importáljon vevőjelölteket és kapcsolatokat a lefényképezett névjegykártyákból, érje el a rekordokat offline módban is, és még sok minden más.

SOMA által fejlesztett vagy támogatott integrációk

OD & IT Solutions

Sailinghangar - OD & IT Solutions

Flexium.hu

logo

Számlázz.hu

szamlazz

Cégjelző

cegjelzo

SAP Business One

sapb

Wordpress

wordpress

Opencart

opencarte

Gmail

gmailh

Google

googlee

Outlook

outlook

Office365

office365e

Tunderbird

thunderbirdd

Mail Chimp

mailchimp

Asterisk

asteriske

Clickatell

clickatell

Google Drive

drive

Zapier

zapierd

Facebook

facebooka

Dokusign

docusign